Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

οταν ξεπερνώ τον εαυτό μου


Έχουν περάσει 42 χρόνια από την 8η Οκτωβρίου του 1967, από την ημέρα που ο Ερνέστο Τσε Γκεβάρα πέρασε οριστικά στην ιστορία και δια παντός στο συλλογικό υποσυνείδητο όσων αγωνίζονται ή απλώς προσδοκούν και κρυφά ονειρεύονται την αλλαγή της κρατούσας κατάστασης εκμετάλλευσης, της απροκάλυπτης όσο και κυνικής διαχείρισης της τύχης του πλανήτη από τον φονταμενταλισμό της αγοράς. Το όνομα και η εικόνα του Τσε συνεχίζουν να φέρουν ιδέες και οράματα, να συνεγείρουν μυαλά και καρδιές ανθρώπων όλων των ηλικιών σε όλα τα μέρη του κόσμου. Η διαρκής εικόνα αυτού του αιώνιου εφήβου επαναστάτη, η ζωή, η προσωπικότητα, οι αγώνες και οι ιδέες του παραμένουν ακλόνητα σημεία αναφοράς.
http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=302699&cid=1

2 σχόλια:

  1. Ο Τσε είναι ταυτισμένος στη συνειδησή μας με τη λέξη Επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μετα... ξύπνησες! πήρες ένα φρεντο καπουτσίνο, τα σιλκ- κατ σου,αραξες στη αναγεννησιακή μπερζερούλα σου με θέα το πράσινο,(έχεις και ευαισθησίες καλαισθησίας γαμώτο),έτριψες το μουσούδι του φοξ, κι αναλογίστηκες πικροχουζουρεμένα; μήπως όλα αυτά με κάνουν ευτυχισμένο, όταν τόσοι πεινούν;
    και μήπως εγώ φταίω ρε αδερφέ, τι να κάνω; ήσυχος είμαι, καθώς πρεπει είμαι, κρατάω τους λογαριασμούς, το σπίτι, τη δουλειά μου, όλα σε τάξη, δεν πειράζω αν δεν με πειράζουν, δεν είμαι και λαμόγιο, μικροεξυπηρετήσεις να βολεύομαι, βοηθάω και κανέναν που και που..
    Από μέσα η φωνή : Κυρία, σε ρόζ ή πράσινο το συνολάκι για τηνΕπανάσταση;!!! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή