Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

τα του σαββάτου



όταν κοιτας γύρω σου καθαρά, χωρίς φόβο,σπάς τους παραμορφωτικούς φακούς των πραγμάτων κι αναγκάζεσαι να αντέξεις τη παραλυμένη, φαρμακερή γύμνια τους.



Κάτι πρωτόβγαλτα ως φαίνεται
στον κόσμο και τους νόμους του πουλάκια
κι εντούτοις ήδη κουρασμένα
γιατί δεν είναι τα φτερά
άπτωτη εύνοια και προνόμιο,
ρωτούν εμένα, ποιόν ,εμένα,
που ειν΄το πλησιέστερο κλαδί
για ν’ ακουμπήσουν.
Δεν είμαστε καλά.Αν ήξερα εγώ
που ειν’ το Πλησιέστερο
ότι έχει και βαθμό συγκριτικό
το ανύπαρκτο πλησίον,
θα ΄τρεχα να το πιάσω πρώτη εγώ,
όλο και απαραχώρητο,
κι ας ψόφαγαν πουλάκια
δίκαια και προτεραιότητες
-κλαδιά σπασμένα το αλληλέγγυο.
Ας πάνε τα πουλάκια
τη μεγάλη Πείρα να ρωτήσουν
ν’ ακούσουν ό,τι είπε και σ’ εμένα
όταν ξεθεωμένη από κούραση άφτερη
τη ρώτησα που είναι ν’ ακουμπήσω
το πλησιέστερο κλαδί.
Δεν είμαστε καλά είχε καγχάσει
η μεγάλη πείρα: αν ήξερα εγώ
που ‘ναι το Πλησιέστερο
θα ‘τρεχα να το πιάσω πρώτη,
όλο κι απαραχώρητο,
κι ας ψόφαγες εσύ
γιατί το πλησιέστερο κλαδί
είναι ο θάνατός σου η ζωή μου.

5 σχόλια:

  1. Εδω η Δημουλα περιγραφει την πραγματικοτητα ακριβως...για τους περισσοτερους το πλησιεστερο κλαδι ειναι ο θανατος σου η ζωη μου...Οποιος προλαβει να το βρει ο αλλος παει χαμενος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι είναι, αν έτσι νομίζετε, εσύ και η κ. δημουλά. το συναίσθημα εξοπλισμένο με γνώση είναι κι αυτό τεράστια δύναμη Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν διαφωνω σε αυτο που λες..φυσικα και ειναι μεγαλη δυναμη αλλα οτι και αυτο που λεει η Δημουλα συμβαινει κατα κανονα δεν πρεπει να διαφωνεις και εσυ.....Τις περισσοτερες φορες στη ζωη κυνηγα το μεγαλο ψαρι το μικρο και ποιος κερδιζει λες?????Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λεω, πως η πραγματική ζωή βρίσκεται μακριά απόλα αυτά τα κέρδη και τις υπόγειες σκουληκοτρυπες για να επι-βιώνεις λαθρα και κατα κανόνα παρασιτικά και εις βάρος αλλων. λέω ακόμα πως είναι πανέμορφη αυτή η ώρα για να τη χαρίσω στις ασημαντότητες. λέω ακόμα πως όσο ζήσει κανείς ας τιμήσει το θαύμα που του κληροδοτήθηκε. με μια δόση μελαγχολίας πάντα, ναι. γιατί αυτό ακριβώς με κάνει αισιόδοξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή