Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Ανοιξη!

.

ερωτικη αλληλογραφια βερλαιν-ρεμπω.

ΑΥΛΑΙΑ:
ο Βερλαιν στον Ρεμπώ το 1871:... ελάτε λοιπον, μεγαλη ψυχη αγαπημένη, σας φωναζουν, σας καρτερούν.
ο Βερλαίν στη γυναικα του το 1872 Βρυξελλες: αθλια πανουργα μαγισσα, ποντικοπριγκιπεσσα, κοριε για πάτημα, τι άλλο να μου κάνετε πια, ίσως να έχετε σκοτώσει την καρδια του φίλου μου. παω να βρω τον Ρεμπω, αν ακομη με Θελει, ύστερα απ αυτη την προδοσία στην οποία με σπρώξατε.
ο Βερλαίνν στον Ρεμπω: Παρισι 1872: Ρεμπω,οπωσδηποτε θα ξαναιδωθουμε! ποτε; ας περιμένουμε λιγο! σκληρες αναγκαιότητες! αχαρες περιστασεις! εστω! σκατα..... και ποτε να μην περασει απ το μυαλό σου η ιδεα πως εγω θα σε εγκαταλειψω, remember!θυμητικο. δικος σου Πωλ Βερλαιν




ΣΚΗΝΗ Β
ο Βερλαιν στον Delahaye to 1875: ....δεν νιωθω αρκετα δυνατος απεναντι στις παλιες βλακειες μου, και παλεύω θηριωδώς προκειμένου να κατεδαφίσω τον παλιο εκεινο εαυτό μου των Βρυξελλών και του λονδίνου 72-73....
ΑΥΛΑΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου