Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

ΦΙΛΙΑ


Ο ήλιος της φιλίας!
Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής σου.
Ούτε έχω απαντήσεις, για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου.
Όμως μπορώ να σ΄ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου.
Δεν μπορώ να αλλάξω το παρελθόν ή το μέλλον σου.
Όμως όταν με χρειάζεσαι θα είμαι δίπλα σου.
Δεν μπορώ να αποτρέψω τα παραπατήματα σου.
Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου,
Να κρατηθείς και να μην πέσεις

.Οι χαρές σου, οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου,δεν είναι δικές μου.
Όμως ειλικρινά απολαμβάνω να σε βλέπω ευτυχισμένο.
Δεν κρίνω τις αποφάσεις που παίρνεις στη ζωή σου
Αρκούμαι να σε στηρίξω, να σου δώσω κουράγιο
και να σε βοηθήσω αν μου το ζητήσεις.
Δεν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια,αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις
Όμως θα σου προσφέρω τον ελεύθερο χώρο
που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις.
Δεν μπορώ να αποτρέψω τις οδύνες σου
Όταν κάποιες θλίψεις, σκίζουν την καρδιά σου.Όμως μπορώ να κλάψω μαζί σου
Και να μαζέψω τα κομμάτια ,
Για να τη φτιάξουμε, ξανά πιο δυνατή
.Δεν μπορώ να σου πω ποιος είσαι ούτε ποιος πρέπει να γίνεις
Μόνο μπορώ να σ΄αγαπώ όπως είσαι και να είμαι φίλος σου
Αυτές τις μέρες σκεφτόμουν τους φίλους και τις φίλες μου,
δεν ήσουν πάνω ή κάτω ή στη μέση,
δεν ήσουν πρώτος ούτε τελευταίος στη λίστα,
δεν ήσουν το νούμερο ένα ούτε το τελευταίο.
Να κοιμάσαι ευτυχισμένος
Να εκπέμπεις αγάπη
Να ξέρεις ότι είμαστε εδώ περαστικοί.
Ας βελτιώσουμε τις σχέσεις μας.
Να αρπάζουμε τις ευκαιρίες
Να ακούμε την καρδιά μας Να εκτιμούμε τη ζωή.
Πάντως δεν έχω την αξίωση, να είμαι ο πρώτος, ο δεύτερος ή ο τρίτος στη λίστα σου
.Μου αρκεί, που με θέλεις σαν φίλο.
Ευχαριστώ που είμαι!

2 σχόλια:

  1. teleio!!!!!!na pws tha eprepe na einai oi filies.....kai oi sxeseis genikotera.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καθαρότητα, ειλικρίνεια, σύγκλιση, σεβασμός, αγάπη, ελεύθερη βούληση, ώθηση κι εμπιστοσύνη στη σκέψη, ίδιος περίπου ψυχικός και πνευματικός πολιτισμός,ευαισθησία και συν-κίνηση, ίδιος προσανατολισμός κι αξίες και τρόποι για να ζεις,επικοινωνία μέχρι όσο θες, αλλά μόνο αλήθεια, έν λευκώ επιταγή. Aν τηn αφήσει ακάλυπτη, την άφησε.
    ενας ακόμα ατάλαντος να νιωθει τι είναι "φίλιος" άνθρωπος. άντε να καταλάβει καμιά αρπαχτή για το καρνέ του, μπιμπελάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή