Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Απαγορευτικό

Ο γατος κραταει στα νυχια του ενα αηδονι και του μιλαει με γλυκια φωνη..
-εχω ακουστα,του λεει,πως κανενας δεν τραγουδαει τοσο γλυκα οπως εσυ.
.δεν θελω να σε φαω..αν μου τραγουδησεις κι ευχαριστηθω,θα σ'αφησω ελευθερο,γιατι κι εγω τρελαινομαι για την μουσικη.
Ομως το αηδονι στα νυχια του γατου δεν μπορει να κελαηδησει..
κοβεται η φωνη του και βγαζει μονο λιγες σπαρακτικες κραυγες.
Ο γατος απογοητευεται και του λεει'
-αυτο ειναι λοιπον το ξακουστο τραγουδι σου ?
μα τα γατακια μου τοτε τραγουδουν πιο γλυκα..
ας δοκιμασουμε τωρα και το κρεας σου,ισως αυτο να ειναι πιο νοστιμο!
.....και τρωει το αηδονι.!!

Να'σαι θεριο ανημερο,θερμη ψυχη και να μην μπορεις να εκφραστεις..!!

Φωναζε εσυ ποιητη μου τωρα και παντα,οσο μπορεις,ακομη και στα νυχια του γατου αν βρεθεις..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου