Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

two days later

-Ώστε μας εγκαταλείπεις, έτσι; ωραίος, υπεύθυνος σύντροφος και πατέρας. Αλλά σιγά, όλο σου το σόι έτσι είναι. Άντε μη κοιτάς που δε μιλούσα, τόσα χρόνια για τις πομπές σας! Εγώ φταίω που θυσίασα τη ζωή μου να υπηρετώ εσένα και τα κωλόπαιδά σου! Με θέλανε κι εμένα πολλοί και καλύτεροι, αλλά εγώ εκεί, σταθερή και τίμια... Τι να πρωτοθυμηθώ; την άλλη φορά που σ έπιασα να σαλιαρίζεις με την θεατρίνα απ το ξενοδοχείο, απέναντι στο μαγαζί, μπροστά στα μάτια μου! ή με την κοσμηματοπώλισσα στην Αγίων Πάντων; και πόσα δεν ξέρω, κύριος οίδε.
Μια ζωή στο ψέμα και στο πήδημα... αλλά κι εγώ σιγά μην τις άφηνα, τις τσούλες. Εσύ ,έτσι κι αλλιώς βλάκας είσαι, όπου σε πάνε πας, εγώ καθάριζα κι έσωνα την ευτυχία μας!!! Κι αντι να μου είσαι ευγνώμων μου κάνεις τον καταπιεσμένο και το θύμα. Όχι,ρε Ερμή, δε θα το φάω, απ το ίδιο σκατο-υλικό έχουμε φτιαχτεί. Μπορεί εγώ να φωνάζω τις κομπλάρες μου κι εσύ να τα κρύβεις καλά, αλλά ξέρω πώς όπως εύκολα πούλησες τόσες φορές εμένα, τόσο εύκολα κι ακόμα πιο πολύ πουλάς τα πάντα, εκτός απ το τομάρι σου. Αυτός είσαι φίλε μου, κι η δηθενιά εκεί που την πούλησες κι έπιασε, κακό της κεφαλής τους..!
-Τέλειωσε η βαθιά αγάπη κι εκτίμηση, διατυπωμένη με λόγια;!!!!!!!
σκέφτηκες ποτέ πόσο με πνίγεις, με καταργείς, με έχεις δορυφορικό υπηρέτη των ανασφαλειών σου και των απορρίψεων που χεις φάει;
Και φταίω εγώ που δεν είχες την ικανότητα ν αγαπήσεις και ν αγαπηθείς από κανέναν άλλο άνθρωπο, πλην των αιματικών συγγενών;
Φταίω εγώ, που δε βρήκες ένα φίλο να πεις δυο λόγια δικά σου, να κάνεις δυό όνειρα κι ας μην γίνουν ποτέ, να φτιάξεις κάτι δικό σου, καταδικό σου.
Έπρεπε να στοιχειώσω στο νεοσετ κλουβί σου, για να στήσεις της ευτυχίας σου την επιπλοποιία, να την επιδείξεις στις εξαδέλφες σου;;;;
Όσο για τα πηδήματα,τυχαίνει κι αυτό, αλλά υπάρχει κι η ψυχική- νοητική προδοσία Λένα. Αυτή είναι η πραγματική. να μην εμπιστεύεσαι τη σκέψη, τα συναισθήματα, τα όνειρα , τις ιδέες και τις αξίες του άλλου. Εκεί δεν θεραπεύεται το χάσμα.
Ωραία τα λέω ο πούστης!
-Ναι φαίνεται όποιος νυχτοπερπατεί μαθαίνει και φιλοσοφίες!!! Αει σήκω, μας έχουν καλέσει οι κουμπάροι και δεν θέλω να δίνουμε δικαιώματα, στις κλώσες ότι με παράτησες για άλλη. Αυτή τη φορά θα σε διώξω εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου