Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ξαναζητηθηκε..το αφιερωνω.

ΙΒΑΝ ΓΚΟΛ

Μαλαισιανά τραγούδια
XVII
............................
.......................
Είμαι το ρυάκι σου

που μέθυσε με δυόσμο



Σκύψε πάνω μου

για να σου μοιάσω



Κολύμπησε μέσα μου

να νιώσεις πως τρέμω



Φάε τα ψάρια μου

να μ’ αφανίσεις



Πιες με

να με στερέψεις



Αγάπησέ με

Θα σε συντρέξω να πνιγείς





XX


Στο φιλί σου πιο βαθύ κι απ’ το θάνατο

νιώθω τη λύσσα σου να ξαναμπείς στη γη

να γυρίσεις πίσω στο χάος σου



Λιώνεις

χάνεσαι

σύννεφο πέφτεις

ποτάμι τρέχεις στη θάλασσά σου



Κι σάρκα μου σε δέχεται σαν ένα μνήμα





XXV


Σκεπάστηκα με εφτά πέπλα

για να με ξεσκεπάσεις

εφτά φορές



Μυρώθηκα μ’ εφτά μύρα

για να με μυρίσεις

εφτά φορές



Σου είπα εφτά ψέματα

για να με αφανίσεις

εφτά φορές



μετάφραση: Ε. Χ. Γονατάς


μαχη, χωρις νικητες και ηττημένους. κάθε ερωτας που χάνεται είναι μια ήττα στον θανατο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου